OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL OG SVAR

 Vi vil gøre alt for, at du forstår vores koncept og er tryg, når du bestiller LeJetøjskassen.

RENGØRING. Er det sikkert i forhold til COVID-19?

Vi renser og steriliserer alt legetøjet, hver gang vi modtager pakken fra en familie.

Vi anvender rengøringsmideler, som er særligt velgenede til anvendelse af rengøring af legetøj til børn under 3 år, da det forventes, at de putter tingene i munden.

Rengøringsproduktet, Super Opvask Svane, er anbefalet af daginstitutioner i Aalborg Kommune, som er underlagt specifikke restriktioner i forbindelse med rengøring under COVID-19 forhold. PH-værdien i rengøringsmidlet er 7,4.

Alle returerede legetøjskasser er yderligere 14 dage i karantæne.

Hvordan foregår ombytningen?

Vi leverer altid din første legetøjskasse til din hjemmeadresse, hvis størrelsen tillader det. De efterfølgende ombytninger afhænger af, hvor du bor.

Aalborg Kommune

Vi kan tilbyde ombytning på din hjemmeadresse, hvis du bor i Aalborg Kommune. Vi sender en påmindelse dagen før, du skal sætte kassen ud til ombytning. Når vi har ombyttet, sender vi dig en bekræftigelse.

Resten af Danmark

Bor du IKKE i Aalborg Kommune, vil de efterfølgende ombytninger ske i din nærmeste Dao pakkeshop.

Når din pakke er klar til afhentning i pakkeshoppen, modtager du en besked eller mail, og du indleverer din legetøjskasse i sammen ombæring. Fragten er betalt. Du modtager en returblanket på mail inden ombytningen. Du kan vælge at printe din returlabel eller at skrive blankettens 9 cifrede E- label code direkte på pakken. Koden finder du nederst til venstre på din returlabel, som du modtager få dage før ombytning.

Vi arbejder på at kunne tilbyde ombytning på dit dørtrin i resten af Danmark, når vores distributionspartner er klar med denne service.

Skriv til os i chatten eller send os en mail, hvis du er I tvivl om hvilke muligheder der er i din by.

Hvad sker der, hvis jeg får noget væk?

Har du ledt og ledt, og kan du stadig ikke finde den lille klods, hammeren eller den lille bil til garagen, så skal du ikke bekymre dig.

Vi ved godt, det kan være udfordrende at holde styr på stumperne i en børnefamilie, hvor legetøj hurtigt bliver spredt i mange retninger. Kan du derfor ikke finde alle stumperne dagen inden ombytningen, så kontakt os på telefon eller mail, og lad os vide, hvad der mangler når vi modtager kassen.

Mobil: 2067 5066
Mail: info@lejetojskassen.dk

Vi vurderer alle sager individuelt og fakturerer dig ikke, fordi der mangler en klods i kassen. Måske dukker klodsen op i den kommende måned, og så lægger du den i kassen ved næste måneds ombytning.

Du kan altid se, om du har alle stumperne ved at tjekke billederne på den medfølgende blanket.

Hvad hvis mit barn laver skader på legetøjet?

Vi ved godt, at legetøj indimellem har en hård medfart. Men du skal ikke bekymre dig. Ridser og skræmmer er en del af konceptet.

Er legetøjet gået helt i stykker?
Har du smidt legetøjet ud fra 3. sal, og er det blevet ødelagt, så kontakt os på telefon eller mail. Send os et billede så snart uheldet er ude, eller optag en video af det ødelagte legetøj, hvis det giver bedre mening i forhold til legetøjets funktion. Hvis legetøjet er ødelagt i sådan en grad, at vi ikke kan bruge det i konceptet, vil vi opkræve den oplyste pris på produktet.

Er du stadig i tvivl kan du kontakte os på

Mobil: 2067 5066
Mail: info@lejetojskassen.dk

Som hovedregel, så bør du ikke aflevere et stykke legetøj i sådan en stand, at du ikke selv er villig til at modtage det.

Hvad sker der, hvis jeg glemmer at sætte kassen ud til ombytning?

Ombytningen er som tommelfingerregel på samme dato – din terminsdato eller barnets fødselsdato, hvilket gør det lettere for dig at huske. Men glemmer du det alligevel, kan du vælge at beholde kassen til næste ombytning, og leje det samme legetøj en ekstra måned. Du har mulighed for selv at ombytte på vores adresse i Aalborg, dette koster naturligvis ikke ekstra. Bor du ikke i Aalborg kan du sende kassen til vores virksomhedsadresse i Aalborg, og vi sender den næste LeJetøjskasse gratis når vi har modtaget din pakke. I dette tilfælde betaler du returomkostningerne.

LeJetøjskassen
Att: Dorthe Klitgaard Thomsen
Constancevej 9
9000 Aalborg

Jeg fik ikke leveret på terminsdatoen, hvorfor?

Din ombytning sker oftest samme dato hver måned. Dit barns terminsdato eller fødselsdato, alt efter hvad du har registreret. Falder din normale leverings-/ombytningsdato på en lørdag eller søndag kan dette betyde, at du først får leveret fredag eller mandag.

Du får altid en påmindelse dagen før kassen skal sættes udenfor til ombytning.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at ændre leveringsdatoen en enkelt måned.