OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL OG SVAR

 Vi vil gøre alt for, at du forstår vores koncept og er tryg, når du bestiller LeJetøjskassen.

RENGØRING. Er det sikkert i forhold til COVID-19?

Vi renser og steriliserer alt legetøjet, hver gang vi modtager pakken fra en familie.

Vi anvender rengøringsmideler, som er særligt velgenede til anvendelse af rengøring af legetøj til børn under 3 år, da det forventes, at de putter tingene i munden.

Rengøringsproduktet, Super Opvask Svane, er anbefalet af daginstitutioner i Aalborg Kommune, som er underlagt specifikke restriktioner i forbindelse med rengøring under COVID-19 forhold. PH-værdien i rengøringsmidlet er 7,4.

Alle returerede legetøjskasser er yderligere 7 dage i karantæne.

Hvordan foregår ombytningen?

Vi leverer altid din første legetøjskasse til din hjemmeadresse, hvis størrelsen tillader det. De efterfølgende ombytninger vil altid ske i din nærmeste DAO pakkeshop.

Når din legetøjskasse er klar til afhentning i pakkeshoppen, modtager du en besked herom. Du indleverer din nuværende legetøjskasse i samme ombæring, som du afhenter den nye. Og senest 2 dage efter din pakke er klar til afhentning skal du ombytte, således at vi kan opretholde et cirkulært flow i konceptet.

Levering og retur er altid betalt af LeJetøjskassen.

Du modtager en returblanket på mail 3 dage inden ombytningen. Du kan vælge at printe din returlabel eller at skrive den 9 cifrede E- label code direkte på kassen med tusch. Koden finder du nederst til hjørne på din returlabel. Sæt altid et tydeligt kryds over den gamle pakkelabel /stregkode.

OBS! Sørg altid for at få kvittering på, at du har afleveret din returpakke korrekt. Ansvaret for pakken og dens indhold er dit, indtil du har tydeligt bevis på, at du har afleveret pakken i pakkeshop. Derefter overføres ansvaret for pakken til DAO. Dette er betydeligt i tilfælde af, at pakken skulle blive væk under forsendelse.

Skriv til os i chatten eller send os en mail, hvis du er i tvivl om hvordan du ombytter.

Hvad sker der, hvis jeg får noget væk?

Har du fået noget væk? Kan du ikke finde alle delene til produktet dagen inden ombytningen, så kontakt os på telefon eller e-mail og lad os vide det. Du vil altid kun blive opkrævet medlemsprisen for produktet. Denne er oplyst på den medfølgende blanket. Du beholder således produktet og faktureres for legetøjet.

Du kan let overføre til LeJetøjskassens Mobile Pay: 2067 5066.

Det er vigtigt, at du ikke sender et ukomplet eller ødelagt produkt retur, da vi ikke kan sende det videre til næste kunde. En god tommelfingerregel er, at du skal sende produkterne retur i en stand, som du selv ville være tilfreds med at modtage dem. For at passe så godt som muligt på legetøjet er det vigtigt, at du pakker det forsvarligt i kassen med tilstrækkeligt papir imellem. Har du smidt papiret ud som var i kassen, kan du fint bruge avispapir.

Mobil: 2067 5066
E-mail: info@lejetojskassen.dk

Du kan altid se, om du har alle delene ved at tjekke billederne på den medfølgende blanket. Blanketten vedlægger du altid i kassen når du returnerer. Og vi glæder os til at bruge din feedback til at forbedre vores kasser.

Åh nej, mit barn har lavet skader på legetøjet. Hvad gør jeg?

Vi ved godt, at legetøj indimellem har en hård medfart. Men du skal ikke bekymre dig. Ridser og skræmmer er en del af konceptet.

Er legetøjet ødelagt?
Så kontakt os på telefon eller mail så snart uheldet er ude. Hvis legetøjet er ødelagt, når vi modtager det, kan vi ikke bruge det i vores koncept, og du vil blive faktureret for produktet. Prisen for produktet vil altid være den oplyste pris på blanketten (medlemsprisen). Det samme gør sig gældende, hvis et produkt mangler eksempelvis en bold eller klods, når vi modtager kassen. Som hovedregel bør du overveje, om du selv ville være tilfreds med at modtage legetøjet i den stand du afleverer det i. Vi anbefaler at du ikke lader dit barn bide i bøgerne, da pappet ofte bliver ødelagt i kanten og dermed svære at rengøre uden at ødelægge bogen yderligere.

Er du stadig i tvivl, så er du altid velkommen til at kontakte os på Mobil: 2067 5066 eller E-Mail: info@lejetojskassen.dk

Jeg fik ikke leveret på terminsdatoen, hvorfor?

Din ombytning er planlagt efter den dato du registreret i systemet under termins-/fødselsdato. Du vil dermed få leveret og ombyttet på den dato i hver måned. Falder din normale leverings-/ombytningsdato efter en periode med en eller flere helligdage, kan det forlænge leveringstiden. Selvom DAO leveres alle dage i året, så holder mange kiosker lukket på helligdage, hvilket betyder at pakkerne lander på terminalerne i helligdagene. Det er oftest forbundet med meget travlhed hos DAO i dagene efter helligdagene og store leveringer til de små kiosker.

Der kan dermed ske forsinkelser på grund af travlhed efter helliddage, men oftest vil det kun betyde en dags forsinkelse. Er du I tvivl, eller oplever du forsinkelser på mere end 4 dage i henhold til din terminsdato, så kontakt DAO på telefon: 72 33 08 00 eller LeJetøjskassen på telefon: 2067 5066, mail: info@lejetojskassen.dk eller i chatten. Vi efterlyser pakken, så snart vi hører fra dig.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at ændre leveringsdatoen en enkelt måned.

Kan jeg springe en kasse over?

Har du brug for en pause med legetøjskasser? Det er slet ikke noget problem! Du kan sætte dit medlemskab i bero i helt op til 3 måneder ad gangen. Dette bør du meddele 14 dage inden din næste ombytning. Skriv til os på chatten eller send os en mail, så finder vi den bedste løsning til dig.

Omadressering

Har du lyst til at få legetøjskassen med på ferie, så sender vi selvfølgelig gerne din legetøjskasse til en anden adresse end din hjemadresse. Det kunne eksempelvis være jeres sommerhusadresse i en anden landsdel. Kassen leveres og ombyttes altid i nærmeste Dao pakkeshop, som vælges automatisk, når du registrerer en adresse.

Sådan gør du:
Log ind på din profil her på hjemmesiden og vælg Mit Abonnement. Herunder klikker du på Ændre Adresse. Husk at ændre dette tilbage når du igen ønsker at få leveret til din hjemaddresse.

Den bedste måde du kan sikre dig, at din adresseændring følger dine ønsker, er ved at logge på din profil og ændre adressen senest 4 dage inden din normale ombytningsdag. Plejer du eksempelvis altid at få ombyttet d. 14 i måneden, skal du senest registrere adresseændringen d. 10 for at Dao får denne oplysning igennem vores system. Skriv til os i chatten eller på mail i god tid, hvis du er i tvivl.

Skal du flytte, eller af andre grunde have ændret din faktureringsadresse permanent, bedes du sende os en mail med oplysningerne. Så opretter vi din nye adresse i vores system.